树先生的记事本

Breathe Me - Sia

🌲

存档灵魂:

Breathe Me
感受我


【歌词】

 

Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame
救救我, 我又再次遭受,
我曾经多次坠落于此,
今天我又伤害了自己,
还有, 更糟糕的, 别无他人可指责。

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me
做我的朋友吧,
抱着我, 裹紧我,
展开我。
我如此可怜,
我如此无助,
温暖我,
和我共呼吸,
感受我。

Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found
Yeah I think that I might break
I've lost myself again and I feel unsafe
哎, 我又失去了自我,
失去自我, 我无处可寻。
是的, 我想我会破碎,
我失去自我, 我感觉到不安。

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me
做我的朋友吧,
抱着我, 裹紧我,
展开我。
我如此可怜,
我如此无助,
温暖我,
和我共呼吸,
感受我。


评论

热度(25)